لیست تمام باربری و اتوبار های تهران

معرفی سریعترین، منظمترین و معتمدترین باربری و اتوبار ها

لیست تمام باربری و اتوبار های تهران

معرفی سریعترین، منظمترین و معتمدترین باربری و اتوبار ها

اتوبار شهران تهران

باربری شهران

باربری و اتوبار کیان بار   واقع در منطقه شهران آماده ارائه سرویس حمل و نقل درون شهری و برون شهری تهران به همه همشهریان ساکن منطقه شهران است. باربری شهران آماده ارائه خدمات حمل ونقل و اثاثیه منزل,اثاثیه ادارات,بسته بندی با سلفون کشی با کارگران مجرب و ورزیده با رعایت اصول حمل و نقل بار در سطح شهر باربری تهران به تمام نقاط شهر و کشور می باشد.

اتوبار و باربری شهران تهران با سابقه ای درخشان و چندین و چند ساله در خدمت صنعت حمل و نقل و باربری تهران.

باربری شهران  آماده  خدمات رسانی در تمام ساعات شبانه روز و تمام روزهای هفته است. باربری کیان بار شعبه شهر ان انتخاب تعداد کارگران را برای جابه جایی به عهده شما عزیزان میگذارد. اتوبار تهران کیان بار  برای جابه جایی های کوچک از نیسان استفاده میکند.

مناطق تحت پوشش باربری شهرک غرب تهران

وظایف رانندگان باربری و اتوبار شهران:

  1. پس از پیمودن هر 80 کیلو متر از شروع مسیر باید بار را چک کرده و از صحت و سلامت بار مطمن شوند
  2. پس از هر ترمز ناگهانی ماشین را متوقف کرده و بار را چک کرده
  3.  رانندگان باید به طور تمام و کمال از باری که حمل می کنند اطلاع داشته باشند
  4. اگر در فصل زمستان هستند حتما نکات ایمنی را رعایت کرده
  5. رانندگان باید به طور دقیق و کامل با مسیرها آشنایی داشته باشند چه درون شهری و چه برون شهری

اتوبار شرق تهران

باربری و اتوبار شرق تهران

باربری و اتوبار کیان بار

باربری شرق تهران 

  • انجام بهترین و حرفه ای ترین بسته بندی لوازم منزل و محل کار
  • ارسال و فروش وسایل بسته بندی به صورت تکی و جدا از حمل و نقل و باربری در پونک بار
  • ارسال کارگرهای کارآزموده و آموزش دیده و با اخلاق
  • انواع ماشین آلات باربری و اتوبار با امکانات بروز و پیشرفته

تمامی مناطق نام برده در فهرست را تحت پوشش قرار داده است :

1.منطقه 4   تهران

باربری منطقه چهار

 

باربری و اتوبار کیان بار

در تمامی مناطق منطقه 4 آماده ارائه خدمات می باشد.  باربری به همراه بیمه رایگان و هزینه باربری با توجه به نرخ اتحادیه حساب می گردد . باربری کیان بار

بلوار باربری مرزداران بلواری است به طول ۵ کیلومتر که در شمال غرب باربری تهران واقع است. این باربری در ناحیه ۴ از منطقه ۲ شهرداری باربری تهران واقع است و بلواری شرقی – غربی است که بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. باربری آیت‌الله حکیم در شمال این باربری و بزرگراه جلال آل احمد که در جنوب این باربری قرار دارند از دیگر گذرگاه‌های شرقی-غربی موجود در نزدیکی این باربری هستند. این باربری مرز جداکننده دو محله ۱۶ و ۱۷ شهرداری تهران است. خیابان‌های اصلی آن باربری دانش و یا باربری آریافر و باربری سرسبز و باربری سپهر و باربری اطاعتی و باربری لاله و باربری ناهید است.

بارهای شما عزیزان را هم در سطح استان تهران و  به دیگر استان های کشور نیز می برد .

باربری کیان بار به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته آماده ارائه خدمات باربری به ساکنین عزیز استان تهران می باشد .

2.منطقه 8   تهران                              

3.منطقه 13 تهران    

4.منطقه 14 تهران

5.منطقه 15 تهران           

پونک بار باربری تهران و اتوبار تهران شعبه باربری پونک تهران یکی از شعبه های فعال و ممتاز باربری و اتوبار شیک بار در منطقه باربری و اتوبار پونک تهران است.

اتوبار حصارک تهران

اتوبار و باربری حصارک

باربری و اتوبار کیان بار در جهت رفاه حال مشتریان خدمات ارزنده ایی برای همشهریان ساکن منطقه حصارک ارائه داده است که این خدمات به شرح زیر می باشد:

باربری تهران و اتوبار تهران پاسداران یکی از شعبه های فعال و ممتاز باربری و اتوبار شیک بار در منطقه باربری جنت آباد تهران است.

باربری کیان بار به رانندگان خود توصیه می کند که در جابه جایی بین شهری به نکات زیر توجه کنند:

  • حتما قبل از حرکت از باری قه قرار از جابه جا کنید اطلاع داشته باشید.
  • پس از پیمودن هر 80 کیلومتر بار را چک کید.
  • وسایل سنگین را انتهای کامیون چیده و با موکت و ضربه گیر دور آنها پوشیده شود که خسارتی وارد نشود.

اتوبار حصارک تهران

لطفا قبل از هر اقدامی برای باربری و جابجایی وسایل خود با مشاوران رایگان ما تماس بگیرید. امر جابجایی و حمل و نقل اسباب و وسایل، امری است خطیر و همراه با ریسک که نمی توان آن را به هرکسی سپرد، پس شما با در نظر گرفتن تجربه، صداقت، کاردانی و سابقه درخشان و قابل اعتماد می توانید با خیال راحت کار خود را به بسپارید. برای قبل، حین انجام  و حتی بعد از جابجایی باید با برنامه ریزی کامل و هماهنگ شده پیش رفت. در صورت تمایل شما ما می توانیم در حین انجام کار شیوه و روش های بسته بندی، چینش، و جابجا کردن وسایل مختلف را به شما آموزش می دهیم.

حتما قبل از اثاث کشی با شماره ثابت باربری تهران کیان بار  تماس بگیرید و سرویس مورد نظر خود را رزرو کنید تا کارشناسان ما در اتوبار تهران برنامه ریزی دقیق و کارآمد را برای روز جابه جایی انجام دهند، برنامه ریزی و رزرو سرویس را به روز باربری موکول نکنید روز جابه جایی به دلیل فشار کار جابه جایی دچار استرس و نگرانی  شده و هیچ کدام از کارهایتان خوب و به موقه انجام نمی شود.

اتوبار سازمان برنامه و بودجه

اتوبار و باربری سازمان برنامه و بودجه

باربری و اتوبار کیان بار متخصص در حمل اثاثیه منزل , شرکت ها, ادارات , جهیزیه عروس , مبلمان ,یخجال 

ماشین های باربری کیان بار شعبه سازمان برنامه مجهز به پتو و موکت جهت قرار دادن بین وسایل شکستنی مانند موبلمان تلوزیون ... برای جلوگیری از خش خوردن و شکستن وسایل استفاده می شود.

باربری و اتوبار کیان بار با داشتن کارگرانی ورزیده و خوش اخلاق آماده حمل اثاثیه منزل ,ادارات , وسایل ساختمانی ..... شما همشهریان به تمام نقاط باربری تهران و شهرهای اطراف است.

شاید این سوال بارها برای شما پیش آمده باشد که چرا باربری کیان بار:

باربری و اتوبار کیان بار  با فعالیت شبانه روزی و با در اختیار داشتن ناوگان مجهز و مدرن باربری و همچنین پرسنلی زحمتکش و متخصص از جمله شرکتهای برتر و مطرح باربری است.باربری کیان بار از جمله شرکتهای با مشتری مداری بزرگترین سرمایه معنوی و اقتصادی ماست و از این بابت قدردان شما و کارگران زحمتکش خود هستیم بنابراین سعی میکنیم با ارائه بهترین و کامل ترین خدمات اتوبار تهران نقش مفید و موثری را در جامعه خود بر عهده بگیریم. ما از مسئولیتهای خود آگاهیم و پاسخگوی اعتماد شما به بهترین وجه ممکن و در حد عنوان بهترین باربری خواهیم بود.

باربری تهران و اتوبار تهران یکی از شعبه های فعال و ممتاز باربری و اتوبار شیک بار در منطقه باربری سازمان برنامه و بودجه تهران است.

باربری تهران به مشتریان خود توصیه می کند که قبل از شروع به جاببه جایی حتما برنامه ریزی دقیق و کارایی داشته باشند تا در زمان جابه جایی دچار استرس و نگرانی نشوند.

باربری کیان بار شعبه سازمان برنامه  هیچ گاه دقت را فدای سرعت نمی کند. از این رو کارگران ورزیده و خوش اخلاق باربری کیان بار در کمال ارامش و دقت بار شما عزیزان را جابه جا کرده و به مقصد می رسانند.

اتوبار سازمان برنامه و بودجه

شرط اول پیشرف در هر شغلی، مشتری مداری و داشتن روی خوش با مشتریان است.

اتوبار باغ فیض

اتوبار و باربری باغ فیض

باربری و اتوبار کیان بار شعبه باغ فیض مفتخر است که در خدمت ساکنین باغ فیض باربری تهران است.

باربری کیان بار در ابتدا کار خود را در نقاط محدودی از تهران اغاز کرد با افزایش تقاضای مشتریان کم کم شعبات متعددی از اتوبار تهران کیان بار درشمال, غرب , شرق .......... اغاز به کار کرده .

کلیه خدمات از جمله حمل و نقل و و مشاوره بسته بندی بر عهده باربری کیان بار می باشد.متخصصان باربری تهران آماده ارائه خدمات به صورت 24 ساعته  به همشهریان ساکن باغ فیض هستند.

در اغلب کشور های اروپایی ضرب المثلی است که میگن  ۳ بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند. اسباب کشی انقدر کار سختی است که حتی تصور آن ممکن است شما را به وحشت بیندازد، اما از آن گریزی نیست. اسباب کشی ها در فصل تابستان رایج تر است. به خصوص در شهریورماه که به دلیل نزدیک شدن به شروع مدارس، بازار تعویض خانه خیلی گرم می شود. اگر بدانید چطور اسباب کشی و کی شروع به جمع آوری وسایل کنید، می توانید این کار سخت را برای خودتان راحت تر کنید. این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

وظایف رانندگان کیان بار در حمل و نقل بین شهری:

  1. پس از پیمودن هر 100کیلومتر از شروع مسیر , از صحت سلامت کالا و اثاثیه درون ماشین مطمئن شود.
  2. رانندگان پس از دیدن هر نقضی در ماشین ماشین را متوقف کرده و به دفتر باربری تهران اطلاع دهند.
  3. پس از هر ترمز یا توقف ناپهانی از صحت سلامت  چیدمان اثاثیه درون ماشین اطمینان حاصل کنند.
  4. رانندگان حتما باید از کالا و اثاثیه که در حال حمل آن هستند مطلع شوند.

باربری کیان بار با داشتن بیش از 30 شعبه فعال در سطح شهر تهران آماده ارائه بهترین خدمات درون شهری و برون شهری  به همشهریان تهرانی است.

باربری های همکار اتوبار باغ فیض تهران

تخلیه بار یکی از کارهای مهمی است که در هنگام باربری و حمل و نقل باید به آن توجه کرد باربری کیان بار با داشتن کارگرانی مجرب و خوش اخلاق تمام اجسام سنگین از قبیل یخچال , پیانو, تلوزیون, ماشین لباسشوییی..........را جابه جا و تخلیه  می کنند.

متخصصان باربری کیان بار به شما همشهریان ساکن باغ فیض کمک می کنند که جابه جایی اسان و دور از هرگونه نگرانی را تجربه کنید.

یکی از نکات دیگری که در هنگام اثاث کشی منزل یا محیط کار به آن توجه کرد بسته بندی درست وسایل است